в актогае 28
USD 386.34
EUR 427.25
RUB 5.88
Мобильная версия

2015 жыл бойынша Ақтоғай ауданының жергілікті атқару органдарының мемлекеттік қызмет көрсету бойынша есебі

 

 

2015 жыл бойынша Ақтоғай ауданының жергілікті атқару органдарының мемлекеттік қызмет көрсету бойынша есебі

1.    Жалпы ережелер
 

Ақтоғай ауданының жергілікті атқарушы органдарының мемлекеттік қызмет көрсету сапасының есебі бойынша Ақтоғай ауданының әкімдігіне бағынысты 12бөлімнің ішінде 8бөлім және аудан әкімі аппаратының АХАТ қызметі 2013 жылғы 18 қыркүйектегі №983 «Мемлекеттік қызметтер тізімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Үкімет Қаулысына және 2013 жылғы 15 сәуірдегі №88-V Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңына сәйкес 74  мемлекеттік  қызметтер түрін көрсетеді.

 

№ п/п

Мекеменің атауы

мемлекеттік қызметтер саны

Тегін көрсететін мемлекеттік қызметтердің саны

Қағаз жүзінде көрсететін мемлекеттік қызметтер саны

Электрондық түрде көрсететін мемлекеттік қызметтер саны

1.       

 «Ақтоғай ауданының білім бөлімі» ММ

23

23

19

4

2.       

 «Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ

18

18

18

10

3.       

 «Ақтоғай ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі» ММ

8

8

8

0

4.       

 «Ақтоғай ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» ММ

8

8

8

0

5.       

«Ақтоғай ауданының ветеринария бөлімі» ММ

4

4

4

0

6.       

«Ақтоғай ауданының экономика және қаржы бөлімі» ММ

1

1

1

0

7.       

«Ақтоғай ауданының тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және  тұрғын-үй инспекциясы бөлімі» ММ

1

1

1

1

8.

«Ақтоғай ауданының спорт бөлімі» ММ

2

2

2

0

9.

«Ақтоғай ауданы әкімі аппаратының АХАТ қызметі»

9

9

9

0

 

Барлығы

74

74

70

15

  2015 жыл бойынша Ақтоғай ауданы әкімдігінде жеке және заңды тұлғаларға Ақтоғай ауданының жергілікті атқарушы органдары арқылы 74 қызмет түрі бойынша барлығы 12224 мемлекеттік  қызмет түрі көрсетілген. Оның ішінде Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы 1154, мемлекеттік мекеме арқылы баламалы түрде және баламасыз түрде 11048  қызмет түрі және электрондық үкімет порталы арқылы 22 түрі көрсетілген.

          

Анықтама түрде:

•  «Ақтоғай ауданының білім бөлімі» ММ 1897 қызмет көрсеткен, оның ішінде ХҚКО арқылы 150 қызмет, ал мемлекеттік мекеме арқылы 1747 қызмет көрсеткен.

•  «Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ 2488 қызмет көрсеткен, оның ішінде ХҚКО арқылы 228 қызмет,ал мемлекеттік мекеме арқылы баламасыз түрде 117, баламалы түрде 2121 және ЭҮП арқылы 22 қызмет көрсеткен.

• «Ақтоғай ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі» ММ 3240 қызмет көрсеткен, оның ішінде ХҚКО арқылы 0 қызмет, ал мемлекеттік мекеме арқылы баламасыз түрде 281, баламалы түрде 2959 қызмет көрсеткен.

• «Ақтоғай ауданының тұрғын-үй  бөлімі» ММ 299 қызмет көрсеткен, оның ішінде ХҚКО арқылы 266 қызмет көрсеткен.

•«Ақтоғай ауданының ветеринария бөлімі» ММ 2813 қызмет көрсеткен, оның ішінде ХҚКО арқылы 0 қызмет, ал мемлекеттік мекеме арқылы баламасыз түрде 972, баламалы түрде 1841қызмет көрсеткен.

• «Ақтоғай ауданының экономика және қаржы бөлімі» ММ барлығы мемлекеттік мекеме арқылы 39 қызмет көрсеткен.

• «Ақтоғай ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі» ММ барлығы 517 қызмет, ХҚКО арқылы 136, мемлекеттік мекеме арқылы баламалы түрде 381 қызмет көрсеткен.         

        • «Ақтоғай ауданының әкімі аппаратының АХАТ қызметі» ММ 964 қызмет, оның ішінде ХҚКО арқылы 374 қызмет, ал мемлекеттік мекеме арқылы баламасыз түрде 82, баламалы түрде 508 қызмет көрсеткен.

 

2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс

 

         Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2013 жылғы 04 мамырдағы № 06-7/63 бұйрығына және Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі № 88-V Заңына байланысты Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызмет істері Агенттігінінің Қарағанды облысы бойынша Депаратменті Қарағанды облысы әкімі аппараты мен Ақтоғай ауданы әкім аппаратымен қоса мемлекеттік қызмет көрсету стандартының нормаларын сақтау, соның ішінде үлгілерге сәйкес өтініштер қосымшаларын беру және қызмет алушыларға соңғы нәтижелерін  (анықтама, көшірме) тарату бойынша  ішкі бақылау жұмыстары өткізілген.

2015 жыл қорытындысы бойынша әкімдігінде ішкі бақылау тексеріс өткізілгеннен кейін мемлекеттік қызмет көрсетуінде  мерзім бұзушылық анықталған жоқ.

Барлық мерзім бұзуымен қарастырылған өтініштер жоқтығы «Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің Қарағанды облысы бойынша департаменті» ММ мен «Қарағанды облысы әкімі аппараты» ММ «Ақтоғай ауданы әкімі аппараты» ММ қызметкерлерімен бірлесе ішкі бақылау бойынша жұмыстарын өткізілгеннен кейін анықталған.  

            Сонымен қатар 2015 жылғы 2 шілдеде «Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің Қарағанды облысы бойынша департаменті» ММ және «Қарағанды облысы әкімі аппараты» ММ бірлесе семинар өткізген, оның басты міндеті Ақтоғай ауданының жергілікті атқару органдарының сапалы мемлекеттік қызметтерді көрсету, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарының нормаларын сақтау болды, яғни:

-  қызмет көрсетуге түсетін өтініштерді тіркеу журналдарын тәртіпке келтіру;

-  ақпараттық стендтерде Қазақстан Республикасы Үкіметі бекіткен мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын, мемлекеттік қызметтердің барлық түрлері бойынша өтініштердің нысандарын орналастыру;

-  мемлекеттік қызметтер көрсетуге қатысатын ведомстволық бағынысты ұйымдарда, кәсіпорындарда мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінің сақталу-сақталмауына және мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарында көрсетілген соңғы нәтижелерді (анықтама, жазбаша хабарлама) беру мерзімдерінің сақталуына ішкі бақылау жүргізу;

-  жергілікті атқарушы органдар және оларға ведомстволық бағынысты ұйымдар көрсететін қосымша қызмет түрлерін анықтау үшін талдау жасау, ол қызмет түрлерін Мемлекеттік қызметтер тізіліміне енгізуге ұсыныстар беру;

-  үй-жайлардың материалдық және техникалық құралдармен жабдықталуын қамтамасыз ету, қызметтерді алу талаптарының қолайлылығын арттыру, мемлекеттік қызметшілерді қайта даярлау және біліктілікті арттыру курстарынан өткізу, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын зерделеу мақсатында Қазақстан Республикасының стандарттарына және құрылыс нормалары мен қағидаларына сәйкестігін анықтау үшін  мемлекеттік қызметтер көрсетілетін үй-жайларға түгендеу жүргізу;

-  мемлекеттік қызметтер көрсететін субъектілер үшін мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен регламенттерінің негізгі қағидаларын түсіндіру бойынша жұмыс жүргізу;

-  мемлекеттік органдарға мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер түсіру барысында тұрғындардың қанағаттануына талдау жасау және қызмет көрсету сапасын бағалай отырып, карточкалардың толтырылуын ұйымдастыру;

-  «мемлекеттік қызметтер көрсету» бағыты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге берілетін өтініштерді қарау мерзімдерінің бұзылу деректерін анықтау және әкім рейтингісіне теріс әсер ететін айыппұл баллдарын алмау үшін есептік ақпаратта көрсету;

 

 3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет

 

    Мемлекет басшысы өзінің Қазақстан Республикасының халқына Жолдауында мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын жоғарлату және электрондық үкіметті дамыту сұрақтарына көп көңіл бөлген.

      Бұл барлық уақытта даму векторының бюрократия мен жемқорлықты жою, «бір терезе» қағидасы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсету болып табылады.

         Бұл біздің көзқарасымызда шенеуніктермен тікелей байланысуды шектеуге жол береді және бұл өкімет құрылымдарында жемқорлықтың пайда болуға жағдайларын қысқартады.

 

     4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау

 

Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың,

 республикалық маңызы бар қалалардың,   астананың, аудандардың,

облыстық маңызы бар  қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, 
қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар,  кенттер, ауылдар,

ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер

көрсету мәселелері жөніндегі қызметі есебінің үлгі нысанына 

қосымша

 Нысан 

2015 жыл бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі жөніндегі
көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат

 

Өтініш беруші туралы мәлімет

Шағымның мазмұны

Шағымды қарастырған және (немесе) шешім қабылдаған орган (ұйым)

Қарастырған күні

Шағымды қарастыру нәтижесі бойынша құжаттың №

Қабылданған шешім

Қабылданған шешімді қайта қарастыру туралы мәлімет

1

2

3

4

5

6

7

Өтініш келіп түскен жоқ

жоқ

жоқ

жоқ

жоқ

жоқ

жоқ

 

E-GOV - Электронное правительство Республики КазахстанУзнать больше
Карта района