в актогае 5
USD 389.75
EUR 434.26
RUB 6.12
Мобильная версия

«Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу»мемлекеттік қызмет регламенті

 

Қарағанды облысыәкімдігінің

2015 жылғы «17» ___09____

№ __54/02___

қаулысыменбекітілген

«Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде

азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен

түзетулер енгізу»мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ереже

 

1. «Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішіндеазаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қарағанды облысының қала, аудандарының жергілікті атқарушы органдары көрсетеді (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші).

2. Мемлкеттік қызмет көрсету формасы: электрондық (жартылай автоматтандырылған) не (немесе) қағаз түрінде.

3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі:

жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде, атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, енгізілген өзгерістермен, толықтырулармен және түзетулермен атын, әкесінің атын, тегін ауыстыру туралы қайталама куәлік.

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру мынадай баламалы негізде:

1) Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың ЖАО, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері;

2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – Орталық);

3) «электрондық үкіметтің» веб-порталы» (бұдан әрі – портал): www.egov.kz арқылы жүзеге асырылады.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің формасы:қағаз түрінде.

 

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша процедураның (әрекет) басталуы үшін негіздеме «Азаматтық хал актілерін тіркеу және апостильдеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 17 маусымда № 11374 тіркелген «Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу» (бұдан әрі – стандарт) Стандартының 9 тармағында қарастырылған қажетті құжаттар және өтініш негіздеме болып табылады.

5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

1) қызмет көрсетушінің кеңсе маманы өтініш пен мемлекеттік қызмет көрсетуге тиісті құжаттар қабылдап, Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді, көшірмелерін салыстырады, қызмет алушыға 20 (жиырма) минут көлемінде құжат қабылдау уақыты мен күні көрсетілген тіркелген көрсетілген құжат береді;

нәтиже –қабылдау уақыты мен күні көрсетілген тіркелген жөнінде белгі немесе құжат қабылдаудан бас тарту себебі жайлы жазбаша түсінік беру;

2) қызмет көрсетушінің кеңсе маманы қызмет көрсету басшысына 30 (отыз) минут көлемінде өтінішті қарастыруға береді;

нәтиже -қызмет көрсету басшысына құжаттар мен өтінішті беру;

3) қызмет көрсетушінің басшысы 30 (отыз) минут ішінде жауапты орындаушыны белгілейді, орындау үшін қол қояды;

нәтиже - көрсетілетін қызметті көрсетушінің басшысының бұрыштамасы және жауапты орындаушыға береді;

4) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы ұсынылған талаптарға сай өтінішті қарастырады және қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды- 15 (он бес) күнпарақтық күн (қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету күніне кірмейді), өзге мемлекеттік ұйымдарға сұраныс жасау қажет болған жағдайда, қызмет көрсету мерзімі 3 (үш) күн ішінде қызмет алушыны хабарлай отырып, 30 (отыз) күнпарақтық күннен асырмай ұзартылады;

нәтиже -мемлекеттік қызмет нәтижесі жобасын басшыға қол қоюға ұсыну;

5) қызметті көрсетушінің басшысы шешім қабылдайды және 30 (отыз) минут көлемінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі жобасына қол қояды;

нәтиже -мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қойылды;

6) қызмет көрсетушінің кеңсе маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жеке куәландыру құжатын ұсынғаннан кейін береді немесе мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталығына 20 (жиырма) минут көлемінде қызмет алушыға беру үшін жіберіледі;

нәтиже - жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде, атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, енгізілген өзгерістермен, толықтырулармен және түзетулермен атын, әкесінің атын, тегін ауыстыру туралы қайталама куәлік беру болып табылады.

 

 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

 

6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық (қызметкерлер) бөлімшілер тізімі:

1) қызмет көрсетушінің басшысы;

2) қызмет көрсетушінің кеңсе маманы;

3) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы.

7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен ресімдердің (іс-әрекет) ретін әрбір ресімнің мерзімін көрсете отырып баяндау:

1) қызмет көрсетушінің кеңсе маманы өтініш пен мемлекеттік қызмет көрсетуге тиісті құжаттар қабылдап, Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді, көшірмелерін салыстырады, қызмет алушыға 20 (жиырма) минут көлемінде құжат қабылдау уақыты мен күні көрсетілген тіркелген көрсетілген құжат береді;

2) қызмет көрсетушінің кеңсе маманы қызмет көрсету басшысына 30 (отыз) минут көлемінде өтінішті қарастыруға береді;

3) қызмет көрсетушінің басшысы 30 (отыз) минут ішінде жауапты орындаушыны белгілейді, орындау үшін қол қояды;

4) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы ұсынылған талаптарға сай өтінішті қарастырады және қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды- 15 (он бес) күнпарақтық күн (қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету күніне кірмейді), өзге мемлекеттік ұйымдарға сұраныс жасау қажет болған жағдайда, қызмет көрсету мерзімі 3 (үш) күн ішінде қызмет алушыны хабарлай отырып, 30 (отыз) күнпарақтық күннен асырмай ұзартылады;

5) қызметті көрсетушінің басшысы шешім қабылдайды және 30 (отыз) минут көлемінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі жобасына қол қояды;

нәтиже-мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қойылды;

6) қызмет көрсетушінің кеңсе маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жеке куәландыру құжатын ұсынғаннан кейін береді немесе мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталығына20 (жиырма) минут көлемінде қызмет алушыға беру үшін жіберіледі.

 

 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

 

8. Орталыққа ұсыныс жасау тәртібі, қызмет алушының сұранысын қарастыру ұзақтығы:

мемлекеттік қызмет көрсету үшін алғашқы іс-әрекетке негіз болатын Орталыққа ұсыныс түскен кезде, Орталық қызметкерінің Стандарттың 9 тармағына сай құжат қабылдау болып табылады.

1) Орталық қызметкері:

өтініштің дұрыс толтырылуы мен құжаттардың толықтығын тексереді, қызмет алушының ұсынған құжаттары көшірмесін салыстырады;

құжаттар толық ұсынылған болса, Орталық қызметкері  ақпараттық жүйеге «Халыққа қызмет орталығына арналған біріктірілген ақпараттық жүйе» тіркейді (ары қарай-ХҚО БАЖ); 

қызмет алушының жеке тұлғасын салыстырады, ХҚО БАЖқызмет алушы жайлы тиісті ақпарат пен ұсынған құжаттар тізімін  енгізеді;

қызмет алушыдан ақпараттық жүйеде Қазақстан Республикасының заңнамаларында өзгеше көрсетілмеген жағдайда, сақталған заңмен сақталатын құприяларды қолдануға жазбаша келісім алады;

қызмет алушыға тиісті құжаттарын алғаны жайлы қолхат береді;

қызмет алушының құжаттарды толық ұсынбаған жағдайында Орталық қызметкері Стандарттың 3 қосымшасының формасына құжат қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді (15 минуттан артық емес);

2) Орталық қызметкері құжаттарды дайындап қызмет көрсетушіге қағаз тасушы немесе өзге де құзырлы байланыс арқылы жібереді (1 жұмыс күнінен артық емес);

дайын құжатты тапсрыу Орталықта тиісті құжаттарды қабылдағаны жайлы қолхатта  көрсетілген мерзімде беріледі;

3) Орталық қызметкерді қызмет көрсетушінің жеке куәлігі мен қолхатты ұсынуы барысында (немесе оның нотариалды куәлендірілген өкіліне) «электронды кезекке» талон береді (15 минуттан артық емес);

4) Орталық қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жеке куәлігі мен қолхатты ұсынуы барысында (немесе оның нотариалды куәландырылған өкіліне) береді (15 минуттан артық емес).

9. Портал бойынша мемлекеттік қызмет алушының өтінуі және келесі әрекеттері үрдісін сипттау:

1үдеріс-Қызмет алушының (автоматтандырылған үрдіс) портал арқылы мемлекеттік қызмет алуы үшін  ЖСН немесе пароль енгізуі үрдісі;

1шарт-ЖСН немесе пароль арқылы тіркелген қызмет алушы жайлы порталда мәліметтердің шынайылығын тексеру;

2 үдеріс-Қызмет алушы мәліметтеріндегі сәйкессіздіктерге байланысты порталда автоматты түрде бас тарту туралы ақпарат қалыптастыру;

3 үдеріс -мемлекеттік қызмет алушының мемлекеттік қызметті таңдауы, экранға қызмет көрсету сұранысы формасының пайда болуы және қызмет алушының  оның құрылымдық, форматтық талаптарына сай толтыруы; (мәліметтер енгізу);

4 үдеріс - толтырылған формаларды  қызмет алушының ЭЦҚарқылы қол қоюы ( енгізілген мәліметтерге, сканерленіп, бекіткен құжаттарға), мемлекеттік қызметке сұраныс;

2шарт - идентификациялық мәліметтер сәйкестігін тексеру (ЖСН,сұраныста көрсетілген ЖСН, ЭЦҚ тіркеу куәлігі мен порталда жойылған тіркелген куәліктердің болмауы;

5 үдеріс-ЭЦҚ нақтылығы анықталмауына байланысты, сұраныстағы мемлекеттік қызметті көрсетпеу жайлы ақпараттар қалыптастыру;

6 үдеріс-ЭЦҚ арқылы қол қойылған электронды құжатты қызмет алушыға ЖАО ЭҮШ/ЭҮӨШАЖарқылы жіберу және мемлекеттік қызметті қызмет көрсетуші бас маманның сараптауы;

7 үдеріс-қызмет көрсетуші бас маманның мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыруы (үйде оқытылатын мүгедек балаларғды материалды қамтамасыз ету) Электронды құжат бас маманның ЭЦҚ арқылы қалыптастырылып, қызмет алушының порталының жеке кабинетіне жіберіледі.

Портал арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсетудің функционалдық өзара әрекеті осы регалементтің 1 қосымшасында диаграммада көрсетілген.

10.Үдерістің (әрекеттің) толық реті қызмет көрсетуші құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) немесе өзге де қызмет көрсетуші және халыққа қызмет көрсету орталығы мен мемлекеттік қызмет көрсету барысында ақпараттық жүйені пайдалану «Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу» мемлекеттік қызмет көрсету регламентінің 2 қосымшасына сай мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерісінің анықтамалығында көрсетілген.


«Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен

түзетулер енгізу» мемлекеттік қызмет регламентіне 1 қосымша

 

Портал арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсету де өзара функционалды әрекетінің диаграммасы

 

 

 

Информацио-

ннаясистема

Портал

Портал

Портал

Портал

ЖАО АЖ

ЖАО АЖ

Портал

Подпись: Бас тарту

Үдеріс

1

1 шарт

2 Үдеріс

 

Үдеріс

3

Үдеріс

4

2шарт

7 Үдеріс

6 Үдеріс

5 Үдеріс

 

 

Қызмет алушы

       
  Подпись: сұраныс   Подпись: Бас тарту
 

 

 

 


Белгілеу шарты:

 

 

Алғашқы ақпарат

 

 

Соңғы ақпарат

 

 

 

Ақпараттық орта

 

 

 

Үдеріс

 

 

 

Шарт

 

 

Басқару ағыны

 

 

Хабарлама ағыны

 

 

Соңғы пайдаланушыға ұсынылатын электронды құжат.

«Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды

тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері

жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен

түзетулер енгізу» мемлекеттік қызмет регламентіне 2 қосымша

 

«Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер,

толықтырулар мен түзетулер енгізу» мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-үдерісінің анықтамасы

 

Көрсетілетін қызметті алушы

Қызмет алушының құжаттарын қарастыру және жауаптыны анықтау

30 минут)

 

Өтініштің дұрыс толтырылуы мен құжаттар толықтығын тексеру

Портал

Қызмет алушы ЭЦҚ арқылы порталды тіркеледі

Қызмет көрсетушінің кеңсе маманы

Қызмет көрсетушінің басшысы

Орталық

Қызмет алушының өтініші пен құжаттарын қабылдау мен тіркеу (20 минут көлемінде)

 

Өтініш

Қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы

Ұсынылған құжаттарды қарастыру мен даярлау (14 календарлық күн ішінде).

 

өзге мемлекеттік ұйымдарға сұраныс жасау қажет болған жағдайда, қызмет көрсету мерзімі  3 (үш) күн ішінде қызмет алушыны хабарлайотырып, 30 (отыз) календарлық күннен асырмай ұзартылады;

 

иә

 

да

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Мемлекеттік қызмет нәтижесіне қол қояды

(30 минут ішінде)

 

Мемлекеттік қызмет нәтижесін беру енемесе беру үшін Орталыққа жіберу

(20 минут ішінде)

 

Нәтиже дайындығы жайлы хабарлама алу

Дайын құжатты беру

 

Құжаттар толық болмаған жағдайда Орталық қызметкері қабылдаудан бас тартады

 


Белгілеу шарты:

      - мемлекеттік қызметті көрсетудің басталуыжәне аяқталуы;

- мемлекеттік қызметті алушының немесе ҚФБ рәсімінің (іс-әрекетінің) атауы;

- таңдау нұсқасы

-          келесі рәсімге (іс-қимылға) өту 

 

E-GOV - Электронное правительство Республики КазахстанУзнать больше
Карта района